Asistenta

Ne bucura nespus sa iti putem fi de ajutor

Intrebari uzuale legate de procesul de achizitie

Comenzi si livrare

Timpul de livrare variaza in functie de momentul zilei la care ai lansat comanda. Astfel, daca ai lansat comanda inainte de ora 12 si ai ales livrare prin Curier aproape sigur comanda ta va fi livrata a doua zi (lucratoare). Daca ai ratat ora 12, comanda va fi livrata in termen de 48 de ore.

Vei observa ca in magazinul nostru gasesti si produse care nu sunt in stocul nostru dar exista in stocul furnizorului. In acest caz termenul de livrare se va lungi cu aproximativ 3-5 zile (lucratoare), termen necesar produselor sa ajunga in stocul nostru. Comandarea acestor produse nu implica nici o obligatie din partea ta.

Costul de livrare variaza in functie de zona de livrare si greutatea coletului. 
Astfel, pentru un colet cu greutatea de pana la 3 kg, livrarea in Bucuresti costa 12,5 lei iar in tara costa 19 lei. Daca coletul depaseste greutatea de 3 kg se va percepe o taxa suplimentara de 1,2 lei/kg.

Daca valoarea comenzii tale depaseste 250lei vei beneficia de transport gratuit daca coletul tau nu depaseste 3 kg. Peste aceasta greutate vom percepe doar taxa suplimentara de 1,2 lei/kilogram depasit. Am ales aceasta solutie de taxare din cauza unor categorii de produse cu greutate foarte mare (hartie de copiator) pentru care serviciul de curierat ne cere un cost suplimentar per kilogram. In cazul in care cereti livrarea pentru Bucuresti iar valoarea comezii depaseste 400 lei si greutatea ar depasi 10 kg livrarea va fi facuta de catre firma noastra si va fi complet gratuita indiferent de greutate.

Cata vreme coletul este in pregatire in magazinul nostru vei fi informat despre starea comenzii. Din momentul in care primesti notificarea de predare catre curier vei putea urmari starea coletului folosind AWB-ul pe care il vei primi pe mail si link-ul catre pagina curierului. In cazul in care esti client inregistrat, acest lucru il vei putea face e pe pagina ta de cont „Contul Meu” pagina pe care va fi afisat inclusiv AWB-ul coletului. In cazul in care nu ai un cont vei putea urmari comanda folosind pagina „Urmarire Comanda” si AWB-ul primit in corpul email-ului.

Magazinul nostru este un magazin de carte in limba romana asa ca in mod uzual livram in toata Romania si in Moldova. Avand in vedere ca exista multi cititori in limba noastra si in afara granitelor facem livrari in europa dar doar prin Posta Romana. In aceasta situatie te rugam sa ne contactezi pe email pentru a stabili detaliile livrarii.

Adresa de livrare poate fi schimbata atata vreme cat coletul se afla in dpozitul nostru, asfel din momentul la care ati primit confirmarea de comanda aveti un timp destul de scurt in care puteti schimba adresele. Din momentul in care primiti confirmarea de predare catre curier acest lucru mai este posibil doar prin bunavointa firmei de curierat.

Da, majoritatea produselor care nu apar in stocul nostru pot fi precomandate, urmand ca dupa verificarea stocului la furnizor sa va confirmam comanda si termenul de livrare.

Ce faci daca vrei sa returnezi un produs

Retur sau schimb de produse

Avand in vedere reglementarile din domeniu, magazinul nostru ofera un termen de retur de 15 zile pentru orice produs achizitionat si 30 de zile in cazul in care produsul achizitionat prezinta defecte.

In situatia in care ai primit alt produs sau alta cantitate din produsul comandat te rugam sa ne anunti imediat. Atata vreme cat situatia creata este din vina magazinului vom remedia situatia astfel incat sa nu fi nevoit sa achiti nici un cost suplimentar.

Daca produsul achizitionat prezinta defecte, ai la dispozitie 30 de zile pentru a cere schimbarea acestuia sau returnarea contravalorii platite.

In aceasta situatie contacteaza-ne sa stabilim cum putem rezolva situatia, astfel daca se poate dovedi vina transportatorului vom incerca sa ne recuperam dauna de la acesta.

In mod normal, daca adresa de livrare este gresita coletul se va intoarce la magazin. Acest proces dureaza aproximativ o saptamana. Daca ti-ai dat seama imediat ca adresa furnizata este gresita, te rugam sa ne contactezi sa incercam sa remediem situatia. Daca trec trei zile pana la momentul la care iti dai seama ca adresa este gresita, coletul nu mai poate fi redirectionat catre adresa corecta, pentru a primi comanda fiind necesara o noua livrare si achitarea unui cost suplimentar de livrare. 

Comanda poate fi anulata atata vreme cat coletul se afla in depozitul nostru, asfel din momentul la care ati primit confirmarea de comanda aveti un timp destul de scurt in care puteti anula procesul. Din momentul in care primiti confirmarea de predare catre curier acest lucru nu mai este posibil.

Poti primi asistenta completand formularul de mai jos, contactandu-ne la email: contact@uzinadecarte.ro sau contactandu-ne telefonic la: 0745 585 257

Cum poti urmari comanda facuta

Daca ai un cont de abonat, poti urmari starea comenzilor tale din pagina de cont.

In cazul in care ai facut cumparaturile fara a te inregistra in magazinul nostru
poti folosi instructiunile de mai jos pentru a afla starea comenzii tale

Pentru a urmări comanda te rugăm să introduci Codul de Identificare a Comenzii în căsuța de mai jos și să apeșii butonul "Urmărire". Codul de Identificare a comenzii a fost trimis odată cu factura și emailul de confirmare a plasării comenzii.

Ceva nu merge cum ar trebui?

Reclamatii

In cazul in care a intervenit un eveniment neplacut, procesul de achizitie nu este tocmai ceea ce ar trebui sa fie, sau doresti informatii suplimentare, te rugam nu ezita si scrie-ne ce nu a mers bine sau care este problema pe care vrei sa o lamurim. Vom incerca sa solutionam problema ta in cel mai scurt timp.

Mesajul tau a fost trimis

Vom incerca sa remediem problema aparuta in cel mai scurt timp

Iti multumim